დღე დაიწყო შესრულებული სამუშაოს განხილვითა და შეფასებით. ტრეინერმა განიხილა ყველა ის აქტივობა, რომლებიც შევასრულეთ. შემდეგ დეტალურად აღწერა საწავლო პროცედურები და ამ პროცედურების თანმიმდევრობა და მათი მნიშვნელობა. გავიგე თუ როგორ შეიძლება მოსწავლის პროვოცირება იმისათვის, რომ ყოველგვარი ძალდატანების გარეშე თვითონ იყოს პროექტზე მუშაობის ინიციატორი. ჩემთვის საინტერესო იყო მოდელირებაზე საუბარი, ხმამაღალი ფიქრი, რომლითაც ხდები მოსწავლის მისაბაძი მაგალითი. მოგვაწოდა რესურსები, რომლებსაც გამოვიყენებთ განსაკუთრებული საჭიროების მოსწავლეებისათვის.
No comments:
Post a Comment