მეოთხე დღეს ვიმუშავეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკვითხვებსა და მათ კლასიფიკაციაზე. ისინი დაიყო სამ ჯგუფად: ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი. ტრეინერმა ისაუბრა კითხვების დასმის მნიშვნელობასა და მათ კავშირზე პროექტის სასწავლო მიზნებთან. ცალ-ცალკე განვიხილეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები, მათი არიალი და სპეციფიკა. ტრეინერმა ახსნა ამ კითხვების სწორად დასმის ტექნიკა. განვიხილეთ პედაგოგების პროექტების თემები და ვიმსჯელეთ როგორ შეიძლებოდა ამ თემებზე კითხვების სწორად დასმა. საბოლოოდ, აქტივობა შესრულდა სწორად და თანმიმდევრულად.
No comments:
Post a Comment